Geri Ödeme ve İade Politikası genel bakış
Geri ödeme ve iade politikamız 14 gün sürer. Satın alma işlemleriniz sonrasında ürün size teslim edildiği gün itibariyle başlar ve 2 haftalık süre içerisinde bu hakkınızı kullanabilirsiniz. 14 günlük süreyi geçiren müşterilerimiz için tam bir iade hakkı sunamayız. Ancak hayatın olağan akışı içerisindeki sebepleri de firmamız değerlendirerek iyi niyetli müşterileri her zaman koruyacaktır.
İadeye hak kazanmanız için ürünün paketinin açılmamış olması gerekmektedir.
İade sürecindeki firmamızın yapmış olduğu iş emek ve oluştan kaynaklı masrafların karşılanması için sipariş tutarının %20sini geçmemek kaydı ile kesinti uygulayabilir. Hazırlanan yasal düzenlemeyle de iade kargo bedelleri müşteriden talep edilmektedir.
İade ücretine dahil edilemeyen ek ürünler
- Hediye yapıştırıcı
İade işlemini tamamlamak için sipariş geçtiğiniz kanallardan veya iletişim numaramızdan ulaşabilirsiniz. Sürecin işleyişi ile ilgili bilgi aktarılacaktır.
Genel olarak açılmayan ürünün size ulaştığı koşularda yeniden paketlenerek iade edilmesini anlatımı ve iade kargo şirketinden ve sürecinden oluşan bilgi aktarılacaktır.
Geri Ödeme
İadeniz kargo tarafından ulaştıktan sonra gerekli incelemeler tamamlandığında tarafınıza ödeme yaptığınız kanal ile iade işlemi uygulanacaktır.
Geciken veya eksik yapılan geri ödemeler
Henüz ödeme almadıysanız ödeme aracınızın hesap hareketlerini yeniden inceleyin.
Hareket görünmezse endişelenmeyin, bankanızın işlem hızına göre 1-5 gün kadar bu süreç uzayabilir. İade işleminin işlemde olup olmadığını yine bankanızdan doğrulayabilirsiniz.
Halen bir sıkıntı olduğunu düşünüyorsanız bize hemen ulaşabilirsiniz. Süreç hakkındaki bilgilendirme yapılacaktır.
Seri Sonu Ürünler
Yalnızca normal kategorilerdeki ürünler iade edilebilir. Seri sonu ürünler çok uygun fiyatlara verildiği için iade kapsamında değerlendirilmez.
İade edilen ürünün gönderimi
Ürünü iade etmek için tarafınıza belirtilecek adrese kargo vasıtasıyla veya teslimle iade edilmesi gerekmektedir.
İade edilen ürünün nakliye masrafları yasal düzenlemeler gereği tarafınızca karşılanmaktadır.
Ürün iade edilirken doğru şekilde paketlenmesi ve ürüne hasar gelmemesinin sağlanması tarafınıza aittir. Eğer ciddi maliyetler olduğunu düşünüyorsanız sigorta yaptırmayı da planlamalısınız.
Halen yardıma ihtiyacınız varsa
İade süreçleri ile ilgili iletişim numaralarımızdan veya özel mesajlaşma programları üzerinden ulaşabilirsiniz.